Het woord zegt het al: op dag van tekenen. Alles wat daarvoor is gebeurd, is dan zonder contract gedaan (hoeft niet erg te zijn).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dagtekening is de dag waarop je tekent. In het contract moet je bepalen dat de afspraken eerder zijn ingegaan.

Toegevoegd na 2 uur:
In tegenstelling tot wat mijn voorganger heeft gezegd, is niet alle wat voor ondertekening is verricht uit hoofde van het contract, zonder contract gebeurd. Een contract is een overeenkomst en die kan ook mondeling overeengekomen worden.