kan ik met een BKR codering een zakelijke rekening openen voor een BV?

Ik heb een BKR codering en kan geen zakelijke rekening openen voor een eenmanszaak, dus wil ik het proberen met een BV. Alleen sta ik onterecht op de incidentenregister van de banken omdat er iemand kort geleden fraude wilde plegen maar dat is op tijd tegen gehouden, desondanks sta ik toch in die register

Toegevoegd na 52 seconden:
is t dan toch mogelijk om een zakelijke rekening te openen voor een BV

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Helaas, of het terecht of onterecht is, hier kan je niets aan veranderen. Je zult eerst je schulden moet aflossen voordat je verder kan. Hoe krom het ook is. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een BV opricht kost ook veel geld. Je kunt dus beter gewoon je schulden aflossen. Of idd je registratie aanvechten.
Een BV is een rechtspersoon, je zou in theorie dus wel een rekening kunnen openen, echter je moet dus wel eerst de BV oprichten. En zoals gezegd dat kost geld, en eerlijk is eerlijk, je hebt schulden dus je hebt mensen gedupeerd. Eerst schoon schip maken, lijkt me.