Door Marcel van Gelderen.

Een bericht uit 2007:

"Men at Work verkocht

Jeansketen Men at Work is vorige week overgenomen door ZBG Capital. Oprichter en eigenaar Marcel van Gelderen heeft de keten verkocht aan deze Nederlandse investeringsmaatschappij.

De wens om het bedrijf verder te laten groeien, zowel op eigen bodem als internationaal, leidde tot een zoektocht naar een nieuwe eigenaar.
Er zal niets veranderen aan de formule of aan het management, dat bestaat uit operationeel directeur Peter Roelofs en inkoopdirecteur Mark Hommelberg.
Van Gelderen opende in 1995 de eerste winkel van Men at Work aan de Rechtestraat in Eindhoven. Inmiddels telt de jeans- en fashionretailer 38 winkels in Nederland en vier in België. Dit jaar werd het nieuwe concept Footwork gelanceerd, met schoenen, sneakers, laarzen en pumps, Hiervan zijn inmiddels al tien shop-in-shops."
Computoon