Ik heb facebook profiel aangemaakt en daar een zakelijke pagina aan gekoppeld. Ik wil niet dat 3e mijn ''personen'' pagina ziet. Hoe kan ik dat doen?

Ik begrijp dat je alleen een facebook pagina aan kunt maken als je eerst een profiel aanmaakt. De pagina is zakelijk en die wil ik alleen zichtbaar hebben voor anderen en niet mijn ''personen'' pagina. Hoe kan ik deze uitzetten voor 3e maar dat wel mijn zakelijke pagina blijft bestaan?

Debby

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kunt fotoś een gradatie geven. Dit kun je ook met vrienden die je toevoegd doen. Zo kun je dus elke vriend die je toevoegd een gradatie geven zodat die alleen fotoś zien van diezelfde gradatie. Alleen algemene delen kun je dat ook doen, maar dat weet ik niet precies. Volgens mij staat dat rechtsboven aan op je facebook-profiel. Je kunt dit het beste checken door even met een kennis dit te testen of je eea goed hebt ingesteld.
Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uw personenpagina afschermen voor 'niet' vrienden bij instellingen. Uw zakelijke pagina staat gekoppeld aan uw personen pagina maar is wel een losse pagina dus 3 'en kunnen wel op uw zakelijke pagina kijken.
Succes!