Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een parfums winkel wil open waar kan ik de beste goedkoopste prijzen krijgen voor groot hoeveelheid? en hoe kan weten is dat origineel of niet?

Hoi kan iemand me helpen ik zee veel soorten en veel prijzen ener is grote verschilling tussen her en der

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je en winkel wilt openene en je weet helemaal niets van het product, is dat niet echt slim. Probeer eens in een parfumeriezaak te gaan werken en cursussen te doen. En ga naar de startersdagen van de kamer van koophandel
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Als je een parfumerie overneemt, dan komen de vertegenwoordigers van de geuren vanzelf naar je toe, open je een nog niet bestaande winkel, dan zal dat ook gebeuren, maar ook kun je contact opnemen met de leveranciers, het beste kun je inkopen met een inkoopgroep, met z'n allen koop je meer in en kun je meer korting bedingen, dat is ook de kracht van de grotere parfumerieën, ze kopen voor veel winkels in en krijgen op die manier veel korting, verkopen en geuren is wel een vak, leer er dus eerst zoveel mogelijk over, als je er te weinig van weet, zal je goed, duur personeel moeten aannemen om een kans op slagen te hebben, stap er dus niet zo maar in,
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding