Welk uittreksel van het handelsregister moet je hebben om te weten vanaf wanneer een bedrijf bestaat?

Naast het zoekresultaat van het kvk nr. waarbij je de basisgegeven krijgt kun je ook andere uittreksels tegen betaling downloaden. Ik welk uittreksel staat hoelang een bedrijf officieel bestaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In het uittreksel 'Bedrijfsprofiel (€2,50) staat historie, hierin staat de datum akte van oprichting. Dit is de datum dat het bedrijf officieel staat ingeschreven in het KvK (en dus officieel een bedrijf bestaat).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat staat op het standaard uittreksel van de KvK, te verkrijgen via www.kvk.nl.

Wat krijgt u met een uittreksel?
een officieel bewijs van inschrijving;
een overzicht van geregistreerde gegevens van een bedrijf, zoals naam, adres, oprichtingsdatum en in de meeste gevallen functionarissen;
informatie over de rechtspersoon, onderneming en vestiging(en).