Hoe begin je je eigen merklabel? want ik wil een merk beginnen. en dat uiteindelijk uitbreiden tot een online shop. maar hoe kan ik beginnen? ty

Ja dus zoals ik al zei, waar moet je beginnen als je zelf een online shop wilt starten. ik heb wel al een merknaam bedacht, en ook een logo. maar wat nu? hoe kan ik ervoor zorgen dat er kleren gaan zijn met die logo met een label van mijzelf. waar kan ik dit allemaal doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Voor een label kan ik je Worldwidelabel aanraden. Ik heb daar een label laten maken voor mijn zelfgemaakte kleding, en ik was er erg tevreden over. Wat je verder allemaal moet doen, weet ik niet.

Toegevoegd na 4 uur:
link veranderd in .com

Toegevoegd na 4 uur:
excuses, .net!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In aanvulling op hierboven:
Wat je verder moet doen is ervoor zorgen dat je je inschrijft in het handelsregister van de KvK. Ook moet je het handboek ondernemen doorlezen, dat raad ik iedereen aan. Dit is te vinden in de bronnen. (net als alle links die ik aanraad). Meer informatie heb je in principe niet nodig voor een onderneming.
Wanneer je nog geen eigen kleding hebt, kun je dit regelen bij een groothandel, of een fabriek. Deze kun je googlen, of je klikt in een link hieronder.