Zou het goed renderen om een frituur te beginnen op de canarische eilanden ?

Zou het goed renderen om een frituur te beginnen op de canarische eilanden. Deze vraag houd me al een tijdje bezig. Zou de plaatselijke bevolking ook het frituur leren kennen of niet ? En met hoeveel geld moet ik rekening houden om een frituur te kunnen kopen ( gebouw,frituurinstallaties)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben je niet de eerste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'k snap je zin niet XD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de toeristische plaatsen zijn al heel veel frituurzaken! Dat bedoelen we!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een echte belgische frituur niet toch. Met belgisch gebakken frietjes. Ik ben er al geweest en daar weten ze toch echt niet hoe je een goed pakje friet moet bakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat niemand antwoord geeft :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dat krijg je als je onbeantwoordbare vragen stelt.

Antwoorden (1)

Tja, het idee van ondernemen is risico nemen en geloven in je eigen product en of diensten. Er zijn naar mijn idee al wel wat frituurzaken te vinden in de Canarische eilanden maar de snackbar zoals we die hier kennen met Nederlandse produkten ( kroketten en frikadellen ) kennen ze daar niet. Je zou eens wat rond kunnen kijken op sites van makelaars die ook horeca zaken aanbieden op de Canarische eilanden, dan kan je vast een beter beeld krijgen van de prijzen die je betaald voor het onroerend goed.