Wat is crisisverlof?

Ik ben van vorstverlet naar crisisverlof gegaan, weet iemand wat dat is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgens mij zijn dit onbetaalde vakantiedagen
maar zeker weten doe ik het niet
je zou je werkgever of het uwv kunnen vragen wat het precies inhoudt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Crisis verlof is onbetaald of gedeeltelijk betaald verlof om de werkgever wat ruimte te geven in zijn kosten .
Nu het slecht gaat met veel bedrijven zijn de arbeids kosten het hoogste als een werkgerver deze arbeids kosten kan drukken door personeel onbetaald verlof te geven kan hij misschien de crisis over winnen en kan wanneer het weer beter gaat met de zaak zijn personeel dat met verlof was weer aan ghet werk zetten.
crisis verlof is een soort tijdelijk ww