Waar kan ik het goedkoopst 500 zwart-wit A3 vellen laten afdrukken?

Hallo,
Ik wil graag 500 zwart-wit A3 vellen dubbelzijdig laten afdrukken. Ik kan alleen nergens vinden waar je dit kan doen. Vaak staat er wel een bedrag voor posters maar niet voor gewoon printen (posters zijn gelijk op super dik en duur papier enzo). Kan iemand mij alsjeblieft vertellen waar ik dit kan laten afdrukken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste en goedkoopste adres in Haarlem is : COPYNET, CopyNet Print & Sign,
Generaal Cronjestraat 39,
2021 JB Haarlem,
T. (023) 527 07 07,
F. (023) 526 10 81,
E-mail info@copynet.nl

Je hoeft hier niet meteen je opdracht te geven maar je kunt DIGITAAL een OFFERTE aanvragen. En er nog even overnadenken en later beslissen. Vind ik zelf een praktische optie. Bovendien is de afgeleverde kwaliteit uitstekend !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In een kopieerwinkel is dat het goedkoopst. Er wordt een bedrag per A4-zijde berekend. Maar als je een abonnement neemt is dat goedkoper. Bijvoorbeeld 8 cent per A4, dus een dubbelzijdige A3 kost 32 cent. Maar een kopieerkaart voor 500 kopieën kost 30 euro, voor 1000 stuks 45 euro, en voor 5000 stuks 200 euro.