Bestaan er ook - een soort van - kringloopwinkels die zich vooral op (bouw)bedrijven richten?

Een 'kringloopwinkel' waar je terecht kunt voor (al dan niet gebruikte) tegels, klinkers, plastic buizen, panelen, restanten spijkers, schroeven etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Ja, die zijn er, google eens op 'tweedehands bouwmaterialen' en je vindt er een aantal. Op Kringloopnet staat een kaart waar je ze kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, ik ben er niet van onder de indruk. Zo zie ik bij steden gewoon commerciële bedrijven staan, onder verschillende naam, op hetzelfde adres (één bedrijf dus). En dan heb ik het over bedrijven die meer antiekhandel zijn dan kringloopbedrijf. De term kringloopbedrijf wordt op genoemde site dan ook uitgehold. Dan is een veilinghuis ook een kringloopwinkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via die kaart kom ik bij heel veel bedrijven terecht die restpartijen en tweedehands partijen verkopen. Zoek je bedrijven die gratis spullen weggeven als je geen commerciële bedrijven wilt vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek meer naar een kringloopwinkel zoals de meeste mensen die kennen, waar je lekker doorheen kunt wandelen en van alles ziet liggen. En voor een zacht prijsje kunt kopen. Bij kringloopwinkel denk je toch niet meteen aan een importeur van oude plavuizen, marmeren platen en Engelse telefooncellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat strookt niet helemaal met je vraagstelling, want zou een (bouw)bedrijf daarin geïnteresseerd zijn?
Bij mijn weten niet maar u kan volgens mij daarvoor terecht op een 2de hands site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dé site voor elke klusser! Gratis alle adressen van de leveranciers van gebruikte (oude) bouwmaterialen en tweedehands bouwmaterialen.

http://www.kringloopbouwmaterialen.nl/

Ik weet niet of je dit een kringloopbedrijf kan noemen,maar ze hebben er vanalles en veel gebruikt spul

http://www.vleutenbouwmaterialen.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Tiel zit een grote, Duijts sloopwerken.