in een ondernemingsplan komen de volgende zaken aan bod:

een Samenvatting
Ondernemer
Onderneming
---
Algemeen
Dienst of product
Doelgroep of markt
Omgevingsanalyse
Bedrijfsformule
---
Financieringsplan
Exploitatiebegroting
Prive uitgaven
Liquiditeitsbegroting

je hebt zo'n plan nodig om bij de bank geld te krijgen om je zaak te beginnen.
her is ook handig naar een uitvaartcentrum te gaan en te kijken hoe het er in de praktijk aan toegaat.
bij sommigen uitvaartverzorgers zijn er 'open dagen'
leerzaam.
ik wens je veel succes.

Toegevoegd na 9 uur:
nu ik de vraag terugles én de andere antwoorden bedoel je waarschijnlijk een draaiboek of stappenplan.
hoe eea geregeld moet worden als jij komt te overlijden. klopt dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je bedoelt: hoe plan ik mijn eigen uitvaart:
koop een schrift en schrijf daarin van begin tot eind hoe je het wilt
begin met de kennisgeving: dus wie moet er ingelicht worden dat je dood bent en wie uitgenodigd voor de begrafenis/crematie. Wat wil je trouwens van die 2
begraven of cremeren. Zo werk je de hele lijst af, incl muziek en koffie/borrel na afloop.
En zorg dat iemand weet waar je je wensen hebt opgeschreven, anders heb je er nog niets aan
12 jaar geleden
Maak een afspraak met jou uitvaartverzekering .
Die leggen jou precies uit wat zij allemaal doen en wat jij allemaal moet doen .