Is het slim om veel reclame en promotie te maken voor een nieuwe vestiging naast ons hoofdkantoor?

Het is een filiaal naast onze hoofdvestiging (bestaat 25 jaar). Vertrouwen & ervaring in deze branche zijn erg belangrijk. Nieuw zou kunnen worden geassocieerd met geen ervaring.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zonder kennis van jullie branche word het wel erg moeilijk antwoorden .... bij iets nieuws altijd reclame , maar of het slim is om VEEL reclame te maken ligt echt branchegevoelig....
een cafe is anders als een notaris kantoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het betreft hier inkoop van goud
Dan maak je juist reclame die duidelijk maakt dat de klant vanaf nu ook gebruik kan maken van die 25 jaar ervaring op een nieuwe locatie.

Je zegt dus dat de locatie er nieuw bijkomt (de klant kan op meer plekken terecht, dat is goed), terwijl de zaak door dezelfde ervaren mensen wordt gerund. Gebruik een formulering als 'vanaf nu kunt u ook hier terecht voor de kwaliteit die u van ons gewend bent.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het ook promoten als uitbreiding van reeds bestaande zaak (Omdat het zo goed loopt, wordt bestaande ruimte te klein).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Melden dat er een nieuwe locatie bij komt lijkt mij het meest verstandige, dus groots je nieuwe vestiging openen, wellicht iets van een borrel organiseren voor bestaande klanten zodat ze kunnen kennis maken met het nieuwe filiaal. Ik zou niet helemaal weer opnieuw beginnen als ik jou was.