Is het slim om veel reclame en promotie te maken voor een nieuwe vestiging naast ons hoofdkantoor?

Het is een filiaal naast onze hoofdvestiging (bestaat 25 jaar). Vertrouwen & ervaring in deze branche zijn erg belangrijk. Nieuw zou kunnen worden geassocieerd met geen ervaring.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zonder kennis van jullie branche word het wel erg moeilijk antwoorden .... bij iets nieuws altijd reclame , maar of het slim is om VEEL reclame te maken ligt echt branchegevoelig.... een cafe is anders als een notaris kantoor

Dan maak je juist reclame die duidelijk maakt dat de klant vanaf nu ook gebruik kan maken van die 25 jaar ervaring op een nieuwe locatie. Je zegt dus dat de locatie er nieuw bijkomt (de klant kan op meer plekken terecht, dat is goed), terwijl de zaak door dezelfde ervaren mensen wordt gerund. Gebruik een formulering als 'vanaf nu kunt u ook hier terecht voor de kwaliteit die u van ons gewend bent.'

Je kan het ook promoten als uitbreiding van reeds bestaande zaak (Omdat het zo goed loopt, wordt bestaande ruimte te klein).

Melden dat er een nieuwe locatie bij komt lijkt mij het meest verstandige, dus groots je nieuwe vestiging openen, wellicht iets van een borrel organiseren voor bestaande klanten zodat ze kunnen kennis maken met het nieuwe filiaal. Ik zou niet helemaal weer opnieuw beginnen als ik jou was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100