Een goede schaar kopen lijkt me een begin!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de juiste papieren hebt. Ga je naar de kamer van koophandel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste bij de Kamer van koophandel inschrijven.
En dan chek deze link
http://www.anko.nl/view.cfm?template=infoblad_details&infoblad_id=95&website_id=172
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Businessplan, financieringsplan, zorgen voor juiste vergunningen enzovoort.
Ga eens naar een bank toe en laat je voorlichten hoe je een eigen zaak start.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst een kappersdiploma gaan halen.
Als je die al hebt, heb je een startkapitaal nodig, dus naar de bank gaan. Dan heb je wel een plan nodig.
Een goed pand zoeken en zorgen voor ruimte voor je zaak.
Naar een uitzendbureau voor personeel.

Het opstarten van een kapsalon is niet zomaar klaar, er komt zoveel bij kijken.
Als je nu eerst ervaring opdoet in een andere kapsalon, dan kan een al goed draaiende kapsalonbaas je hier misschien mee helpen voorbereiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je een goed ondernemersplan hebt. Je hebt ingeschreven bij de KvK en de eventuele financiering rond hebt dan kun je starten zo snel je een daarvoor geschikte ruimte heb...

Hou alleen wel rekening met het bestemmingsplan van de Gemeente, waar je woont/onderneemt. Het wilt wel eens voor komen in de zogenoemde te kleine lettertjes dat er in iedere straat maar 1 kapsalon mag zitten...