BTW op HBD bijdrage?

Zit er BTW op de HBD bijdrage en zo ja, is dat hoog of laag tarief?
Graag met bronvermelding!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De HBD en HBA facturen zijn zonder btw er wordt geen btw over deze facturen geheven. Als je een factuur krijgt dan kan je dat ook zien er staat geen btw op. Als er wel btw werd geheven dan stond dat apart op de factuur vermeld net als bij de kvk, buma en sena.
ronron1212