Hoe kom ik achter inkoopprijzen ?

Ik wil een (web)winkel beginnen in DVD's. Maar om te kijken of dat rendabel kan zijn moet ik inkoopprijzen weten maar die krijg je pas als je al als bedrijf bent opgestart. Iemand een idee hoe je achter inkoopprijzen kunt komen om in je ondernemersplan al een berekening te kunnen maken over marge's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Naar een winkel stappen en daar vragen wat de inkoopsprijzen zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let maar op dat je geen DVD's naar je kop krijgt als je deze vraag stelt.
Antwoord: Contact opnemen met de groothandel, en een offerte aanvragen.
Gratis tip: Als je nog geen idee hebt over inkoop prijzen dan is jouw kennis en kunde onvoldoende om in die branche in te stappen en zal jouw ondernemersplan falen. Zonder een gedegen achtergrond in, ervaring met, en netwerk in welke branche dan ook, zul je geen enkele kans maken.
Zorg dat je contacten en ervaring op doet, dat maakt je inschatting van jouw mogelijkheden [en marges] een stuk betrouwbaarder en realistischer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Ja en zo is het,hart maar eerlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Burgos zegt +-je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+voor Mokum. Je moet in de branche gewerkt hebben en het reilen en zeilen van de zaken kennen, alvorens te beginnen.