Kan ik als zelfstandig ondernemer controleren of een aanstaande klant BKR geregistreerd staat en voor hoeveel?

Als zelfstandig ondernemer in de kinderopvang heb ik steeds vaker dat mensen zich aanmelden,een contract met mij afsluiten maar als er eind van de maand via automatische incasso geld afgeschreven gaat worden om voor de opvang te betalen blijkt men geen of te weinig saldo op de rekening te hebben en vervolgens stop ik met de opvang(mijn contract staat dit toe) en kan ik het incassobureau traject in om mn geld te krijgen.
Kan ik als zelfstandig ondernemer controleren,voordat ik met een gezin in zee ga,of men BKR geregistreerd staat en voor hoeveel geld dat dan is?
Of dat er er beslag gelegd is bij een toekomstige klant want hiermee heb ik nu te maken.

Tips zijn ook zeer welkom.

Weet jij het antwoord?

/2500

De gegevens die jij zou willen weten ligt niet zomaar op straat en zijn beschermd. Je zou de klant kunnen vragen of zei het zelf willen doen voor jij met hun in zee gaat. Doen ze het niet, dan is de keus aan jezelf hoe jij daarmee omgaat ! Weet je het bestaan van de website die hieronder staat vermeld ?? Ga daar eens heen en vul de naam in van de persoon, kan je trouwens ook in Google doen. Soms zie je daar dingen tevoorschijn komen wat jou jou wantrouwen kan bevestigen !! Sommige mensen vertellen niet alles, maar Internet kan veel bieden !!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100