Wil een glazen vaas naar eigen ontwerp laten maken. Glasblazer gaat stuiteren als je in China wil laten maken (Grote productie). Wie maakt nu dummy?

Wie graag dummy van mijn ontwerp, maar glasblazer werkt medewerking als hij weet dat ik productie in China wil laten doen. De glasblazer wil alles in eigen hand houden (ook grote productie). Nu twijfel of ik met hem in zee zal gaan. Heb geen zin om met hem idee te bespreken en dat hij dan zelf met idee aan de slag gaat. Welke glasblazer maakt gewoon wat je wilt zonder verder ambetante vragen te stellen?

Toegevoegd na 54 seconden:
'Wie' moet 'Wil' zijn...

Toegevoegd na 1 minuut:
'Werkt' moet 'weigert' zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijne reactie. Ik ben het helemaal met je eens. De mal die hij voor mij zou maken zou weliswaar mijn eigendom worden, maar de productie....zou bij hem plaats moeten vinden...!!! Dat geeft natuurlijk een erg wrange bijsmaak.

Antwoorden (1)

Je kan de kunst en glasblazerij martorell benaderen; Ze kunnen het zeker:

http://www.glasblazerijmartorell.nl/contact

En dan niet vragen of ze een dummie kunnen maken voor een serie, maar gewoon een vaas naar jouw ontwerp..