Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag een eigen kledingzaak, wat moet ik allemaal regelen als ik een zaak wil opstarten?

het word een hippe dames zaak, met goedkope kleding,wat er duur uitziet, goede kwaliteit dus, waar koop ik dit in(parijs duitsland) welke vergunningen heb ik nodig, verzekeringen regelen? ik heb totaal geen ervaring dus zou iemand mij kunnen helpen mijn droom waar te maken. hoe werkt dat met inkopen? winst, wat hou je over, geen idee waar ik moet beginnen help me, kheb al een investeerder, maar hij moet niet investeren in iets wat niet goed gaat lopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede kwaliteitskleding wat en duur uitziet kun je wel goedkoop verkopen, maar aangezien de fabrieken en eventueel merken eraan willen verdienen, zul jij uiteindelijk verlies maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik ook al dacht.
Hoe wil je aan duur uitziende kleding komen van
goed kwaliteit en die toch goedkoop verkopen?
Lijkt mij niet realistisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen goede tijd, ivm crisis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de kamer van koophandel worden middagen gehouden waarin je al je informatie over het starten van een eigen bedrijf kan krijgen tegen een kleine financiele vergoeding. Bronnen:
- www.kvk.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je zelf al zegt, je hebt geen enkel ervaring. Het beste wat je kan doen is een studie doen die erbij hoort. Ik denk niet dat je door middel van antwoorden hier op GV meteen van start kan gaan. Ten tweede is budget, je hebt wel een investeerder, hoeveel buget heb je? Beste advies: pak een studie die jou helpt om jou droom waar te maken: Small business en Retail management. Of begin met een eigen webshop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)