Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurd er met de verkoopbare artikelen die V&D nog in de winkels heeft liggen?

De doorstart van V&D is niet gelukt. Dus ik vraag me af wat er nu met de artikelen gebeurd die ze nog in de winkels en op het DC hebben liggen.

Word dat terug gegeven aan de leverancier of word het nog gewoon verkocht of geveild.

8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Wat is 'het DC'?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Distributie centrum

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De artikelen die in de V&D altijd werden verkocht waren vaak merk producten, dus ik neem aan dat de artikelen naar winkels van hetzelfde merk worden gebracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gisteren gehoord dat die waarschijnlijk in bulk verkocht worden aan bedrijven als Action e.d.

Toegevoegd na 3 minuten:
Buitenland werd ook genoemd. Dus je hebt kans dat je het V en D-logo nog eens tegenkomt als je spullen koopt bij bedrijven die partijen en restanten verkopen.
(Lees meer...)
Computoon
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Wij kochten voor de uitverkoop dergelijke artikelen op. Het werd dan voor dumpprijzen verkocht en kon dus voor een habbekrats worden aangeboden aan de consument. Plus voor dit antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding