ik wil een golf webshop openen hoe?

waar haal ik mijn golfclubs vandaan moet ik gewoon naar een leverancier bellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

leg contact met verschillende leveranciers en kom tot prijsafspraken. pas dan weet je ook voor jezelf wat je marge kan zijn bij verkoop.

Bekijk wie je concurrenten zijn op internet. Hoe kan jij je onderscheiden van de rest? Wat maakt jou beter?

Vervolgens webshop maken of laten maken.

Keuze maken van hoe je de klant laat betalen. Bij de verschillende betalingsmogelijkheden zitten verschillende kosten aan vast. Tevens zit er bij sommige betalingsmogelijkheden een bepaald risico gekoppeld. Denk bijv aan achteraf factureren.

Tot slot en zeker niet onbelangrijk; zorg er voor dat klanten je weten te vinden. dat kan door reclame te maken of door te zorgen dat je goed te vinden bent bij de verschillende zoekmachines.

Succes!
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Heel veel investering in
* kennis
* materiaal
* voorraad
* reclame
* een goede webshop
* opslagruimte

Dus ja: een leverancier bellen en een hele hoop voorraad bestellen.
Golfspullen zijn duur.