Welk huidige active merk is het aller oudst op aarde en sind waneer bestaat het merk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lyle's Golden Syrup is volgens Guinness Book of World Records het oudste bestaande merk op deze aardbol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond op Wikipedia dat het het oudste merk van Groot Brittannie zou zijn (1883), dus niet van de hele wereld.
Als dat juist is dan lijkt het mij niet zo oud.
In Nederland bestaat m.i.een ouder merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hajete Welk dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DE (douwe egberts) volgens de site al sinds 1753....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weltenburger bier wordt al sinds 1050 gebrouwen in een klooster en bestaat nog steeds. http://www.weltenburger.de/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hanneke 80, ik dacht daarbij aan Douwe Egberts, maar die heeft zijn beeldmerk (de koffieschenkende Friezin) vervangen door iets flitsends en moderners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat toch om het oudste merk, niet het oudste beeldmerk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merkenrecht gaat over beeldmerken. Daarom is de vraag naar het oudste merk zo opgevat.
Met een merk wordt niet een product bedoeld noch een fabrikaat.