te weing, ik denk rond een ton hoog uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zat er 4 duizend euro naast... on daar nou voor te gaan minnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt, vond mijn schatting zelf ook best goed verzonnen
Salaris

Indien je als huisarts een eigen praktijk hebt, is je salaris afhankelijk van de praktijkomvang. Van de inkomsten uit je praktijk (afkomstig van zorgverzekeraars) moet je dan wel de huur of hypotheek van je praktijkpand, de medische apparatuur en één of meerdere doktersassistenten/ praktijkmedewerkers betalen. Gemiddeld heeft een zelfstandig gevestigd huisarts een norminkomen van ongeveer € 96.000,- per jaar.

In een huisartsenpraktijk of gezondheidscentrum begint het bruto salaris minimaal bij zo'n € 3.460,- per maand en kun je doorgroeien tot een salaris van ruim € 5.900,-.

De precieze hoogte van je salaris is afhankelijk van je leeftijd en het aantal dienstjaren. Nacht- of weekenddiensten horen bij je werk: daarvoor ontvang je een onregelmatigheidstoeslag.

Dit zijn salarisindicaties voor 2009.