Hoe kan mijn locatie een afhaalpunt van de Spits worden?

Ik werk in een WZC in Berkel en Rodenrijs waar veel wijkbewoners komen, omdat er veel serviceverlenende organisaties gebruikmaken van dit gebouw. een centrale plek voor de Spits.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Contact opnemen met de uitgever van de spits, die kan alles vertellen
12 jaar geleden
Je kunt voor vragen over de distributie van Spits een e-mail sturen naar distributie@spitsnieuws.nl of bellen naar 020-585 3067.
Overweeg eventueel ook een andere gratis dagkrant te benaderen, zoals DePers (distributiedepers@whm.wegener.nl) of Metro (distributie@metronieuws.nl).