Ik ben 18 jaar en wil graag een eigen online webshop gaan beginnen, waar moet ik aan denken?

De producten die ik wil gaan verkopen zijn waarschijnlijk accessoires voor vrouwen en make-up, hoe kom ik aan deze producten? En hoe gaat het dan verder? Ik wil het heel graag, maar ben ik niet wat aan de jonge kant?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Neem contact op met een expert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te jong ben je zeker niet, kijk bijvoorbeeld naar de volgende link:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2378593/__16-Jarige_loopt_binnen__.html

Deze jongen had al een eigen showroom toen hij 16 was!

Je hebt blijkbaar nog weinig ervaring want je stelt een hele globale vraag. Zoals boven mij ook wordt aangegeven kan je het best contact opnemen met een expert die je verdere specifieke informatie kan geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het eens met xJensz. Je komt nog niet heel zelfverzekerd over van je plan, en dat is totaal niet erg!

Ik zou inderdaad eens gaan praten met ondernemers en ook specifiek ondernemers in jouw vakgebied (e-commerce).

Ga op je gevoel af en ga kijken of dit is wat je wilt en hoeveel uur per week je hier aan wilt besteden. Een webshop kan prima naast een baan, maar je kunt er ook 80 uur per week in stoppen.

Als bovenstaande duidelijk is kun je je meer gaan verdienen via bijv. de Kamer van Koophandel en voorzichtig denken aan een plan. Wat wil je, wie ben je en is er een markt voor je idee?