Mag je een bedrijfje beginnen in een huurhuis?

Toegevoegd na 1 minuut:
Een bedrijf aan huis dus...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja absoluut. Duizenden ondernemers werken vanuit een huurhuis. Zelfstandigen in de ICT,Pedicures,Sportmasseurs,Kledingmakers,etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, kijk eens aan. Dat is mooi. Thanks!

Andere antwoorden (3)

Het hangt af van de voorwaarden in de huurovereenkomst en de aard van het bedrijfje.
Een dienstverlenend bedrijf dat je vanuit het huis voert hoeft alleen maar wat administratie op te leveren, een productie bedrijf zal allerlei overlast kunnen opleveren.
Het gebruik van gevaarlijke stoffen of lawaaiige machines kan in een woonomgeving verboden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt aan de verhuurder en de gemeente, je moet het aan beide vragen, je hebt ook te maken met het bestemmingsplan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast ander antwoorden hierbij het het advies om te kijken in de huuroverenkomst of daarin beperkende voorwaarden staan.