Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet er zoal allemaal staan in een brief aan het college van B&W voor een verzoek om een kiosk te bouwen?

Ik wil graag een stads/staions kisok starten als ondernemer op een centraal punt in een stad in zuid-holland.

Ik heb een locatie op het oog. Het bestemmingslpan van deze locatie heb ik bestudeerd en mijn idee om een kiosk te bouwen op die locatie past binnen het bestemmingsplan.

Maar nu is het zo dat ik eerst een brief moet sturen naar het college van B&W voordat ik een bouwvergunning aanvraag. Ik weet alleen niet zo goed wat ik in dit geval in een brief aan het college moet vermelden.

Ik Hoop dat iemand mij een stapje verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
607

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kort en bondig aangeven wat je wilt doen en waar. Zo ongeveer wat je nu hier hebt staan. vervolgens een uigebreider plan toevoegen, maar duidelijk als bijlage. Als je al ervaring hebt: Zet dit in de brief. Met een beetje gelukt wordt het opgevat als een plan wat doordacht is, en gaan ze de uitgebreide plannen helemaal niet lezen.

Bedenk vooral:
- Waarom is het goed voor de stad
- Waarom ben jij anders dan anderen
- B&W lezen veel te veel: Kort en bondig to-the-point!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding