Hoe veel inschrijvingen voor nieuwe ondernemingen zijn er maandelijks bij de KVK?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat verschilt een beetje per maand maar globaal gezien zijn er ca. 20.000 inschrijvingen per maand, waarbij het in januari dichter tegen de 30.000 aanzit en in juli meer richting de 15.000.

Let op:
Alle inschrijvingen zijn hierbij meegenomen, aangezien het nogal eens gaat om meerdere inschrijvingen per bedrijf, zoals bijv. een aparte holding, pensioenmaatschappij of iets dergelijks. Veel bedrijven komen dan al gauw op meerdere inschrijvingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het overzicht van de KvK laat een beeld zien van rond de 134000 voor de eerste helft 2011 nieuwe inschrijving die verschillen door de maanden heen het hoogste is standaard januari en december is meestal het laagste Daarnaast worden er ook veel bedrijven weer uitgeschreven. dus gemiddeld permaand 22372 nieuwe inschrijving over de eerst helft 2011
ronron1212