Waar kan ik bedrijven uit Nordrhein westfalen vinden?

Ik zoek dus een soort van Duitse CBS. Ik wil graag weten hoeveel bedrijven er zijn en kunnen sorteren op bedrijfstak, bedrijfsgrootte enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Hieronder de site van het ministerie van economische zaken van NRW of, zoals het volledig heet:
Ministerium für Wirtschaft, Energie, Bauen, Wohnen und Verkehr des Landes Nordrhein-Westfalen.

http://www.mwme.nrw.de/600/100/400/index.php

Ik heb er even wat rondgekeken, en het lijkt me dat je er alles kunt vinden, wat je nodig hebt. Kijk vooral aan de linkerkant in de links:
Daten und fakten
Wirtschaft in NRW
Cluster und Branchen.

In die links vind je nog veel meer informatie en tal van verwijzingen, o.a. tabellen en statistieken in PDF formaat.

Ook deze site zou interessant kunnen zijn:
http://www.eds-destatis.de/index.php
Het Statistisches Bundesamt Deutschland. Hoewel het daar wat lastiger zoeken is, is de hoeveelheid informatie enorm.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

via de duitse kvk, handelskammer of beter de industrie und handelskammer