Waar kun je 300 plastic tasjes kopen, zoals ze die op de markt gebruiken om groenten en fruit in te doen?

Toegevoegd na 8 minuten:
En voor een schappelijke prijs natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (6)

Een groothandel zoals de Hanos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groothandel (Sligro, Makro) of evt op Marktplaats... Marktplaats vind je restpartijen, die kun je voor een grijpstuiver krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan inderdaad bij een groothandel., alleen daar zitten ze in een doos van 2000. als u gewoon naar een winkel/groentezaak gaat en vraagt of u even 300 zakjes mag kopen voor € 5,- want meer zijn ze niet waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier al wel eens tasjes besteld. Heb je ook heel veel keus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook pedaalemmerzakken die handvaten hebben, zien er dus net uit als draagtasjes.
Zijn in supermarkten te koop, in ieder geval bij AH.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je handelaar bent, kijk dan eens op www.retif.eu of www.moonendirect.eu, beiden hebben een webshop, maar ook filialen in Nederland en België