Ja, zolang het geen namaak shirts zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok bedankt!
Omdat die shirts 10 keer zo duur zijn, als een normaal shirt, ga ik er toch maar even vanuit dat G-star een exclusief merk is. En dan is het nog maar de vraag of jij dat zomaar officieel mag gaan verkopen. G-star zal bij zo'n merk heel zorgvuldig te werk gaan, om het imago van het merk hoog te houden, en hoge eisen stellen aan winkels. Ik denk niet dat G-Star het leuk vindt, als hun spullen bij Zeeman of Wibra te koop zijn, of op de markt liggen.

In principe mag je alles verkopen, ook je 2e hands auto of al je DVD's. Maar het gaat hier wel om een (web-)winkel. Je bent dus geen particulier meer.

Maar, voor je je webwinkel start, zal al blijken dat het onmogelijk is, want je moet wel aan die spullen komen. Als je die in andere winkels koopt, dan maak je nooit winst. Je zult je handel dus bij, of via G-Star moeten bestellen, en als jij het niet mag verkopen, dan krijg je de spullen ook niet.

Als je serieuze plannen hebt, zou ik toch (desnoods via een omweg) eerst eens informeren bij G-Star of een ander exclusief merk. Want als je je webwinkel klaar hebt, en er veel in hebt geinvesteerd, is het een beetje zonde van je tijd en geld, als toch blijkt dat je niet mag gaan verkopen wat je had willen verkopen.
Succes!