Is een 'square' écht gratis, en wat gaat het mij EXACT kosten om hiermee betalingen af te ronden?

Zie link voor meer info, ik wil dit misschien aanschaffen. Maar is de tekst "Sign up and we will mail you a free credit card reader. " echt waar, of zit er nog iets achter?

Dus is het enige wat ik betaal/verlies (2.75%) bij 10 euro, € 0,27 of € 0,28 cent?

Square: http://www.squareup.com/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je dit al gelezen ? https://help.squareup.com/customer/portal/articles/11846-is-square-only-available-in-the-us-

Is Square only available in the US?

We're glad you asked! Currently, the answer is: yes, we're only available in the 50 US states, including DC.

Ik neem aan dat je niet in de US zit, dus dan zal het helaas niet voor jou werken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook:

https://help.squareup.com/customer/portal/articles/9968

At Square, we make payments simple. We only require three pieces of information from potential sellers.

* A US-based address (PO Boxes can be used for shipping but not for activation; 50 states and DC only)
* A US-based bank account
* Social Security number (Due to identity verification, this is required for everyone. Businesses included.)
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Yup, alleen de 50 staten van de VS plus Washington DC. Dus ook niet Puerto Rico, Guam, Virgin Islands etc die ook deel uit maken van de VS maar geen staat zijn. Bovendien moet je ook een social security nummer (=BSN / sofinummer) hebben, en dat krijg je natuurlijk ook niet zomaar.

Andere antwoorden (1)

Als ik dit hieronder lees, kun je in Nederland hier geen gebruik van maken. Ik wil er echter graag een algemenere opmerking aan toevoegen. Ik krijg van jou het idee dat je het eigenlijk niet vertrouwt. Als iets (helemaal op internet) te goed om waar te zijn klinkt, kun je het beter niet doen. Gratis bestaat niet! Helemaal niet op internet. Geloof nou maar niet dat je via internet rijk kunt worden, als je eerlijk geld wilt verdienen, zul je gewoon moeten werken.

Succes!
Bert