hoe hoog is de marge, van de houdbare producten die in de albert heijn te krijgen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat hangt sterk af van het product. Op pindakaas bijvoorbeeld zit weinig marge, maar op een blik zalm relatief veel. Op producten als melk en bier wordt zelfs verlies geleden, maar dat zijn geen houdbare producten. Ook shampoos, make up en overige verzorgingsartikelen hebben vaak een hoge marge. Maar ook dan is lastig te zeggen welk product precies. Mascara is bijvoorbeeld een goudmijn voor een ondernemer.
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Wil de MINkukel zich even bekend maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt...

Andere antwoorden (1)

Dat zijn goedbewaarde geheimen.
Wanneer ze dat bekend zouden maken zouden ze daarmee hun concurrentiepositie verzwakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
je weet het dus gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve diegen die de inkoop doen bij appie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bdankt.