Waarover moet je beschikken om een webwinkel te kunnen starten? Welke wettelijke vereisten zijn er? Ik ben Belg.

Ik ben Belg. Ik wil graag een webwinkel starten. Ik hoor wel eens de termen 'handelsregister' en 'BTW-nummer' en dergelijke maar heb er geen enkel idee van wat die inhouden. Dien ik ook over een bepaald diploma te beschikken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

1. Ik zie dat je meerdere vragen hebt. Op welke wil je een antwoord?
2. Ga je je in NL of in België vestigen als webwinkel?
3. Woon je als Belg in NL of woon je in België?

Al met al net te weinig informatie om goed te kunnen antwoorden.
Dus wil je goede antwoorden dan graag meer informatie.