Wat is een "noniksie"?

Ik ben bezig met een PO over managen voor m&o en ik heb een tekst over een persoon gekregen en moet zeggen of zij nou wel of niet een "noniksie is". Maar jammer genoeg weet ik niet wat een "noniksie" is. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
??Het programma NoNiksie kijkt in de spiegel gaat over een vormeloos beestje dat in een holletje woont. Door allerlei opdrachten te doen leren de kinderen verschillende diersoorten kennen en moeten ze keuzes maken hoe hun eigen NoNiksie er uit zou kunnen zien.

Antwoorden (1)

NoNiksie is een vormeloos beestje dat in een holletje leeft. Hij lijkt eigenlijk op niks, daarom heet hij ook NoNiksie. Telkens wanneer NoNiksie in de spiegel kijkt, fantaseert hij over welk dier hij eigenlijk graag zou willen zijn ...