wat is een goede tijdschrijf applicatie voor op de iphone?

evt. gebruik makend van afspraken die in de iphone agenda staan.
ik moet vervolgens makkelijk urenstaatjes per project kunnen uitdraaien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je de werkuren eenvoudig wil registreren kan je gebruik maken van de app 'uren reg.' deze registreert per klant je uren en die kan je via de website maandelijks (of hoe je het ook instelt) per e-mail ontvangen. dan heb je het meteen digitaal en kan je het zo gebruiken voor je facturen.

deze app synct alleen niet met je agenda op je iphone