Kun je beter bij de AH of bij de Plus gaan werken en waarom?

Hee allemaal ik ben op zoek naar een bij baantje en ik ga voor de fuctie van Vakkenvullen. Maar weet iemand of ik beter bij de Plus of bij de albert heijn kan gaan werken en waarom?
Welke heeft de beste voorwaarden en verdient beter?
Alvast bedankt !
Gr. Ben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
41.3K

Antwoorden (6)

Volgens mij werken ze allemaal met het minimumloon, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Naar wat ik gehoord heb, is het bij de Plus beter aangezien zij je contract wél om willen zetten naar vast als je 3 tijdelijke hebt gehad. AH staat er om bekend dit niet te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah verdient beter werk er zelf ook en als je onder de 12 uur contract zit en je bent 17 verdien je al 5,35 € bruto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er niet veel verschil is tussen deze twee supermarkten ik zelf werk bij de plus ben 16 jaar oud en verdien 3.50 per uur iemand van 17 4.04 en 15 rond de 3.00

ik denk niet dat AH hier veel van zal verschillen ik denk dat je gewoon moet beslissen waar je het leukst lijkt en welke het dichtst bij is.

p.s. ik weet niet of iedereen bij elke Plus het zelfde verdient.het kan dat dit ook nog verschild.

Toegevoegd na 1 minuut:
de loon bij de plus is je netto loon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert Heijn.
Omdat het beter betaald. Je krijgt:
- bruto uurloon
- je betaalt geen belasting, mits je jonger dan 18 bent. wel ff papiertje tekenen die je daar krijgt.
- twee MedewerkersVoordeelPassen (MVP). je krijgt dan bij de AH 10% korting op alles. Je krijgt die korting niet aan de kassa, maar aan het eind van elk kwartaal wordt het bij je salaris toegevoegd met een maximum van €75-. per kwartaal (€300 per jaar!). (1 pas voor jou en 1 voor je ouders, zo is 't bedoeld)
- winstpremie. De AH schat hoeveel winst ze maken in een jaar, hiervan krijg je een bepaalde percentage elke maand bij je salaris.
- nog meer winstpremie, (haha). Als de AH meer winst maakt dan verwacht in een jaar krijg je hier ook een deel van. Ik kreeg €40-. 't Wordt uitbetaald in de April.
- vakantiegeld zit in je loon. dus je krijgt het verspreidt over het hele jaar.

Ik ben 17 en ik verdien €4,04 bruto, maar met winstpremie en vakantiegeld verdien ik ongeveer €5,30. Dit is exclusief die korting en die winstpremie die ik net gehad heb.

Toegevoegd na 1 minuut:
bij punt 2 moet zijn, als je minder dan 12 uur per week werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat veel mensen vergeten, is dat filialen zelf prijzen opstellen. Zo heb ik in mijn dorp twee plusmarkten, maar bij de ene verdien je €0.40 bruto per uur meer. Let hier dus wel op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jumbo en Aldi verdient best