Is er een verschil in betekenis tussen deze 2 engels woorden? Organization & Organisation (of mogen beide?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Beide mogen, maar met een z is het 'Amerikaans Engels', met een s is het 'Engels Engels'.
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
thanks, alleen de - is mij niet duidelijk. Wie o wie is er zo onsportief om die zonder toelichting te geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die ongemotiveerde minnen kom je de laatste 24 uur of zo overal tegen. Erg frustrerend. Daarom (en omdat je een correcte uitleg geeft) van mij een +
paulus811
13 jaar geleden
dank je manjo, sympathiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Het betekend hetzelfde ;) dus het mag allebei, de nettere vorm is organisation.