Wat is de beste manier om reclame te maken voor een webshop van handgemaakte sieraden ?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb nu een maand een webshop voor handgemaakte sieraden, maar het aanbod op sieraden best erg groot

Toegevoegd na 5 dagen:
En op Etsy een dawanda heb ik al een half jaar een account.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je net begint heb je natuurlijk niet veel geld om met advertenties te gooien. Ik zelf vind vaak de advertenties te duur voor een webshop.
Helemaal als je het met kleine bedragen moet verdienen.

Tegenwoordig zit er bij elk tijdschrift of blad wel een google ads tegoed. Hiermee kunt u bij google uw website makkelijk en gericht promoten.

Wat u moet doen is eerst een account aanmaken bij google.
Nu kunt u bij instelling op google ads klikken en daarna de specifiek zoekwoorden en of zinnen opgeven.
Als iemand deze woorden of zinnen intoetst bij google dan komt u advertentie rechts van de gevonden site te staan. U betaald alleen als er iemand op klikt. Dit tegoed dat u van googel krijgt is 50 euro. U moet zelf minimaal 10 euro storten (50 + 10 = 60 euro) dit te goed ging bij mij 1,5 maand mee. en had 2 tot bijna 3 keer zoveel bezoekers.

Marktplaats geeft ook vaak gratis start tegoed. Alleen zit dit niet bij een blad ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt je inschrijven bij Etsy (Engelse verkoopsite) of Dawanda (idem, maar Duits). Daar staan veel verkopers bij elkaar, dus daar komen kopers kijken die geinteresseerd zijn in handgemaakte spullen. Ik ken niet zoiets in Nederland, maar ik weet dat er ook veel Nederlanders via Dawanda en Etsy verkopen (en kopen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt advertenties zetten op Marktplaats, Marktplaza, Metdehand en Handmadeshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan lid worden van diverse populaire fora. Eerst een tijdje gezellig meekletsen en dan zo af en toe fotootjes van je handel plaatsen.