Ik ben pas begonnen met een zaak in metalen....het ophalen van metalen aan huis, bedrijf enz...hoe bereik ik mijn klanten???? Met vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K
Kimath
13 jaar geleden
tip: neem een professionele website en email adres. Een hotmail adres als bedrijf kan echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar is de site werkspot daar ook geschikt voor? (kan het niet checken nu; ik ben op me telefoon bezig)

Antwoorden (10)

Je zou een folder kunnen maken en deze huis-aan-huis kunnen verspreiden. Te beginnen in een paar wijken om eerst na te gaan of deze methode werkt.
Laat in je folder duidelijk merken wat het voordeel is dat jouw bedrijf de metalen ophaalt. Mensen moeten inzien dat het nuttig voor ze is, dat ze jou moeten inschakelen.
Ook zou je in je omgeving bij bedrijven langs kunnen gaan en daar vragen of ze belangstelling voor je diensten hebben. Zorg wel dat je dan een goed verhaal hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hang kaartjes in de supermark
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een flyer langs de deur brengen. Een week van te horen. Of gewoon flink claxonerend door de straten en nu en dan even wachten. Zo rijdt er bij ons ook wel eens iemand door de straten. En het werkt; hij heeft altijd wel oud ijzer op de aanhanger liggen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog een oude metalen ketel op zolder staan. Niet te tillen vanaf de vlizotrap. Dus je bent welkom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wist je dat vlizotrap kort is voor vliering/zolder trap?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Daarom zeg ik het ook. Omdat het een trap is van de vliering
Advertentie zetten in het lokale suffertje, Gratis ophalen van Oude Metalen....zo heb ik mijn vaste oud ijzerboer ontdekt...
Daarbij, vriendelijk zijn en een beetje sociaal kan ook helpen, want ik geef mijn oude ijzer nu liever aan die kerel omdat ie zo sympathiek is dan dat ik het zelf ga wegbrengen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ad op marktplaats, buurtlink, bij de supermarkt, vraag of je in de flats in de omgeving wat op mag hangen, bij scholen in de buurt, clubhuizen, sportscholen, of andere openbare gebouwen..

mond op mond reclame is de beste reclame. haal je dus ergens wat op laat dan je kaartje achter en wees altijd correct naar je klanten toe.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie overzichtelijke site laten bouwen, paar foldertjes verspreiden, zo ontwikkel je meteen een huisstijl voor je bedrijf. (kleurengebruik, stijl, tekstvorm, logo enzv.)

En natuurlijk mond tot mond. Eigenlijk alles wat je kan bedenken. Je kan ook 1x in de maand een advertentie in de krant laten zetten. (pas op voor hoge kosten), en een actie bedenken, is ook nog mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een vuilstortplaats en deel daar je foldertjes uit.
Vraag daar aan mensen of ze nog meer hebben wat ze kwijt willen aan metalen.

Hier staan ze altijd bij de vuilstortplaats.
Daar vragen ze aan de mensen of ze ijzer en metalen al vast mogen hebben, voor de mensen de vuilstort op rijden. Dat schijnt niet te mogen, af en toe komt er politie en die stuurt ze weg.
Maar het werkt wel.
En zo hebben wij een man ontmoet en die heeft bij ons alle metalen en oude printers en kabels enzo uit de schuur en de garage opgehaald.
Wij waren daar blij mee en hij ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een super sterke magneet en ga daar de wijk mee rond. Alles wat daaraan vastkleeft, heb je alvast verdiend toch? Misschien zijn er 'klanten' die je nog meer gunnen daarna en je vaker met je magneet laten langsgaan.
(flauw maar wel een geinige gedachte, haha -vind ik zelf-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is niet zo'n slecht idee, gkanjer. het is denk ik slim om een flyer te maken en daar een magneetje bij te doen.
naar bedrijven altijd geadresseerd aan de juiste persoon, dus per post verzenden. als je goed nadenkt over welke bedrijven je het liefst als klant wilt hebben en die in plukjes van bijvoorbeeld 10 zo'n opvallende mailing stuurt EN NABELT, is het qua prijs allemaal nog wel te behappen. voor particulieren heeft flyeren denk ik geen zin, te duur en te weinig effect. een goed herkenbare bedrijfswagen is dan weer wel handig.

Toegevoegd na 50 seconden:
en google adwords, dus dat je goed gevonden wordt op internet op de juiste zoekwoorden.