Wie heeft een overzicht van alle media in Amsterdam en Rotterdam?

Ik wil diners promoten in Amsterdam en Rotterdam en wil daar een perslijst voor opstellen.
Natuurlijk kom ik al een end met google, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die al een perslijst hebben gericht op bepaalde steden.
Ik denk aan huis-aan-huisbladen, lokale tvzenders en radio, websites gericht op die steden.
Heeft iemand een kant-en-klare lijst of tips waar ik mijn persbericht heen kan sturen voor het promoten van plantaardige brunches en (valentijns)diners?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het antwoord op deze vraag vind je in de gemeentegidsen van deze steden. Een gemeentegids kun je gratis bij het gemeentehuis afhalen.
Ook heeft iedere gemeente een voorlichtingscentrum waar je antwoord op dit soort vragen krijgt. Ook gratis. Misschien zijn ze zelfs bereid een en ander naar je te mailen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gratis kranten worden in Amsterdam gemaakt .Dan kan je op internet zoeken naar www.Sanoma-magazines.com. Deze uitgever heeft 80 publiekstijdschriften en 180 websites. Dan heb je natuurlijk nog de bekende kranten uit die steden.