Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft een overzicht van alle media in Amsterdam en Rotterdam?

Ik wil diners promoten in Amsterdam en Rotterdam en wil daar een perslijst voor opstellen.
Natuurlijk kom ik al een end met google, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die al een perslijst hebben gericht op bepaalde steden.
Ik denk aan huis-aan-huisbladen, lokale tvzenders en radio, websites gericht op die steden.
Heeft iemand een kant-en-klare lijst of tips waar ik mijn persbericht heen kan sturen voor het promoten van plantaardige brunches en (valentijns)diners?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het antwoord op deze vraag vind je in de gemeentegidsen van deze steden. Een gemeentegids kun je gratis bij het gemeentehuis afhalen.
Ook heeft iedere gemeente een voorlichtingscentrum waar je antwoord op dit soort vragen krijgt. Ook gratis. Misschien zijn ze zelfs bereid een en ander naar je te mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gratis kranten worden in Amsterdam gemaakt .Dan kan je op internet zoeken naar www.Sanoma-magazines.com. Deze uitgever heeft 80 publiekstijdschriften en 180 websites. Dan heb je natuurlijk nog de bekende kranten uit die steden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding