Wet Sociale werkvoorziening (WSW), dat is als je een arbeidsgehandicapte in dienst neemt.

Wet Vermindering Afdracht Loonbelasting en Premie voor de Volksverzekeringen (WVA), dat is als je vmbo-leerlingen die een leerwerktraject volgen of voormalig werkloze werknemers die scholing volgen om een startkwalificatieniveau te bereiken of een zeeman in dienst neemt.

Wet Premieregime bij Marginale Arbeid (PMA), dat is als je in een piekperiode uitkeringsgerechtigden in dienst neemt.

Premievrijstelling basispremie WAO/WIA, dat is een vrijstelling van de basispremie WAO krijgen als je oudere werknemers in dienst neemt of in dienst houdt. Dit geldt als je werknemers vanaf 50 jaar of aanneemt of als je werknemers vanaf 54,5 jaar in dienst hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou ook eens kunnen informeren naar de WAJONG-jongeren.
Dit zijn jongeren met een beperking die niet aan het werk komen en daardoor een uitkering nodig hebben. Je zou het beste eens kunnen kijken bij een jobcoaching bedrijf, zij maken een berekening voor je om te kijken wat je aan regulier personeel kwijt bent en wat aan een wajong-jongeren.

Bijzonder goed initiatief!