waaraan moet een massagepraktijk voldoen zodat mensen de behandeling kunnen declareren bij hun zorgverzekering?

Ik heb een eigen massagepraktijk voor ontspanningsmassage en voetreflexologie. Ik wil mijn praktijk aan de voorwaarden laten voldoen zodat mensen de behandeling kunnen declareren bij hun zorgverzekering. Dus moet je bijvoorbeeld een wc hebben enzo en wat voor soort diploma moet je hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Veel verzekeraars vergoeden een behandeling als de praktijk is aan gesloten bij een beroepsvereniging o.i.d.
Welke dat is verschilt per verzekering.
Misschien is het een idee om eens te informeren bij verzekeringsmaatschappijen.