Wat is de beste manier om reclame te maken voor een webshop?

Wat is de beste manier om meer klanten te werven voor een webshop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is pas nog langs geweest en
toen verwijderd.

Antwoorden (7)

Zorgen dat je goed gevonden wordt in Google, maar je zou ook van de adwords campagne van Google gebruik kunne gaan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn webshop goed draaiende gekregen door de producten op marktplaats te zetten met het watermerk en URL van de webshop in de afbeelding.

Binnen no-time had bestelden mensen op marktplaats, maar ook op de webshop en had ik zelfs terugkerende klanten.

Dit is de goedkoopste (eigenlijk gratis) reclame.

Voor de rest kun je adverteren bij andere relevante website's. Stel jij verkoop auto onderdelen, dan kan adverteren op een auto forum zeer winstgevend zijn.

Voor de rest kun je google adwords gebruiken. Echter is dit soms erg duur, maar het trekt zeker bezoekers.

Wat ik niet zal doen is adverteren bij zoiets als dutchleader. Mensen klikken dan alleen op je banner om punten te winnen, niet omdat ze interesse hebben in je product.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een goed idee met het watermerk bij de afbeeldingen op MP. Dat ga ik ook gebruiken. +1
Op Youtube reclame maken. En dan bij een filmpje wat veel bezocht wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adverteren op die plaatsen waar je potentiële klanten ook zijn. Google, Hyves maar ook het prikbord van AH.
En blijven herhalen herhalen herhalen enz. Op de vraag waarom Heineken nog steeds reclame maakt terwijl ze al marktleider zijn antwoorde Freddy Heineken "van een rijdende trein wordt toch ook de locomotief niet afgekoppeld"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg er voor dat je gevonden wordt. Maak gebruik van Google adwords, adverteer bij Marktplaats en zet je webshop op je profiel (dat werkt bij mij prima).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een webshop heb je kijkers en kopers. Kijkers kosten je geld en kopers leveren geld op. Meer klanten betekend meer kopers en minder kijkers. (Maar je hebt wel kijkers nodig vanwege de mond op mond reclame.) Probeer een goed beeld te krijgen wat voor mensen nu jouw kopers zijn. Zijn dat vooral vrouwen bijvoorbeeld? Als je dat eenmaal door hebt kun je je (google adword) campages daarop afstemmen en krijg je meer klanten voor je reclamegeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met investeren in Marktplaats advertenties, kost eerst veel maar uiteindelijk verdien je het terug.
En zet de site op alle gratis sites die je maar kunt vinden.
Doe ik ook en het werkt.