Ik wil graag zelf t-shirts maken voor babietjes maar hoe begin je daaraan?

Waar kan je de t-shirtjes best aankopen en waar kan je ze laten bedrukken of tekeningen laten borduren tegen een schappelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Babietjes= Baby's

Antwoorden (3)

Ik weet dat je via Spreadshirt een partner programma kunt volgen, waarbij je zelf kunt kiezen welke t-shirtjes e.d. je gaat verkopen van hen producten. Vervolgens kunnen mensen er zelf een tekst op zetten of slabbertjes bv. om zelf een drukmachine e.d. aan te schaffen is een groot bedrag en op deze manier kun je zelf toch een beetje voor jezelf beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een design maken en opsturen naar http://www.shirtdrukker.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je begint met 'n naaimachine te kopen met "vrije voet " .Dan een van je eigen shirtjes op tafel leggen en kijken hoe dat shirt in elkaar zit. Zo knip je de lapjes die je nodig hebt , maar dan aangepast aan baby's maten .Maar baby's groeien razendsnel , dus maak ze iets groter . Nieuwe stof krimpt dikwijls ook nog in de was .Veel succes. Het is 'n leuk idee.