Hoe breng je in Belgie een voedingsproduct op de markt?

Wat gaat hier allemaal aan vooraf, wat heb je nodig (buiten het product dan natuurlijk), wat zijn de vereisten, waar vind je meer over de wetgeving rond bewaarmiddelen en toevoegingen, hygiene, werkomgeving? Waar moet ik allemaal rekening mee houden? Welke verplichte papieren zijn er nodig en hoe kom je eraan?
Het gaat hier om producten met droge ingredienten/ bereidingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

In Nederland zou ik zeggen: Naar de kamer van koophandel! En in Belgie dus ook... Zie hieronder de link van de Belgische KVK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Federatie van Kamers voor Handel en Nijverheid van België (cci.be) werd als private vereniging opgericht in 1875. Als overkoepelende organisatie voor de Kamers van Koophandel in België en voor de Belgische Kamers van Koophandel in het buitenland verdedigt zij de belangen van haar leden en vertegenwoordigt zij het kamernetwerk op nationaal, Europees en internationaal niveau. Zij treedt coördinerend op en zorgt via het Accreditatieprogramma voor een voortdurende kwaliteitsbewaking van de dienstverlening door haar leden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf een goed business plan en peuter financiering los. Kijk eens op http://www.toegangtotgeld.nl