wie weet hoe te handelen met contractscapaciteit gas. krijg nu de vraag of ik dit voor 2011 wil veranderen. is nu 80 m3/h en hoogste piek is 75 m3/h

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als die hoogste piek is wat je verbruikt hebt en je voorschot nu gebaseerd is op die 80 kuub, dan zit er weinig verschil in toch?
Je kunt het aanpassen naar 75 zodat je voorschotbedrag iets daalt, maar als je dan toch meer gebruikt, moet je bij je eindafrekening bijbetalen. Als je teveel aan voorschotten betaald hebt, krijg je het teveel betaald terug.