ik ben nog zieker

ik ben uit mijn wia uitkering een boetiek begonnen om onder de mensen te zijn ik ben er alleen nog zieker van geworden als ik stop zit ik met een schuld van 40000 wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

In elk geval als eerste zo goedkoop mogelijk gaan wonen. Veel mensen met schulden zitten in een (veel) te duur huis. Verder zal je overal moeten snoeien in de uitgaven en betalingsregelingen treffen. Let daarbij goed op: veel instellingen die je daarmee 'helpen', helpen je van de wal in de sloot en vragen zelf een deel van jouw inkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral niet stoppen dus.

Blijf geloven in jezelf! Het begin is nooit gemakkelijk, maar als jij je klanten een goede service geeft, komen ze echt wel terug.

Vraag aan familie, vrienden en kennissen om je boetiek eens te bezoeken, en vraag of ze eens kritisch willen kijken of ze mogelijkheden voor verbetering zien.
Wellicht dat je middels toepassen van hun tips, aan meer klanten komt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Alternatieve tip: zet je bedrijf te koop. Indien er een goed bod op komt, waarmee jij je schulden grotendeels of geheel kunt aflossen, overweeg dat dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je nederig op en vraag om hulp! Er zijn vast mensen op deze site die ervaring hebben in het opzetten/doorstarten van een bedrijf en die ook bereid zijn om je actief te helpen. Wees wel duidelijk in wat voor hulp je nodig hebt.

Zie een boetiek niet als een vorm om onder de mensen te zijn, maar benader het zakelijk...stel een duidelijk plan op hoe jij geld denkt te verdienen met je boetiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp dat je zieker bent geworden en niet van het runnen van de boetiek. Is het mogelijk om vrienden, familie en anderen die je vertrouwd je werk voort te zetten zodat je even een beetje rust krijgt en je weer wat beter gaat voelen? Ben bang dat een schuld van zo'n 40000 nou niet echt helpt om je beter te gaan voelen.

Probeer echt om even wat lucht te krijgen door hulp te vragen met het "bemannen"van je zaak. Wie weet ben je binnenkort weer in staat om het zelf te doen.

Veel succes!!