Mag je bij een universitaire bachelor 2 minors doen inplaats van 1?

Ik studeer bij Tilburg universiteit en heb in het eerste semester van het derde jaar vrije keuze ruimte om een minor te doen maar het lijkt me interessant om misschien twee verschillende minors te doen en een stage. Ik loop dan een jaar studievertraging op en dat vind ik niet erg, maar ik vroeg me af of dit ook wel mag want ik kan het eigenlijk nergens vinden.

een maand geleden
in: Cursussen
tinus1969
een maand geleden
De meeste universiteiten staan het toe als je meer doet dan nodig. Maar ga vooral praten met de studiecoordinator of hoe dat daar ook heet.
Antoni
een maand geleden
@Piens, @tinus1969, ja, bij een studiecoördinator, studiebegeleider, etc. ben je dan aan het juiste adres. Iedere faculteit heeft er (minstens) een!

Antwoorden (1)

Ja, dat mag, je mag zo lang studeren als je wilt. Hier zitten echter wel kosten aan vast. Als jij dat ervoor over hebt, is het prima.
een maand geleden