Hoe heet die serie van schooltv waarin Engels werd gegeven?

Dat was volgens mij 2004, maar ik zie alleen een nieuwe seri.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Cursussen
2.6K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Voor welke leeftijd? Bedoel je de basisschool?
En weet je zeker dat het schoolTV was?
Nog een vraagje: werd het gegeven dmv een Engels liedje te zingen?
Hoor het graag!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja dat klinkt alsof je weet waar het over gaat. het was inderdaad voor de basisschool en er werd in elke aflevering gezongen. Ik weet niet helemaal zeker waar het van was.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoi, ik ga je het (hopelijk goede) antwoord geven.
Ik gaf toentertijd 1 dag per week les in groep 7 met die methode.
Jee, moeilijk te vinden, maar gelukt.
Je kunt bij de link alle liedjes terugvinden in het archief!
Lieve groet.

Antwoorden (1)

Dat was het programma: Songmachine van schoolTV.

Er hoorde een dvd bij met liedjes.
De leerlingen hadden een werkboek.

Eigenlijk was het tweeledig, je maakte op een leuke manier kennis met Engels en je leerde iets over de Engelse cultuur.

Veel plezier nu met Google.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja, dat was het! Dank je wel!
Antoni
3 jaar geleden
Dan is het antwoord wel een duimpje omhoog waard! Bij dezen!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
+ Nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat leuk om te horen! Groetjes
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni, helemaal waar, maar ik weet niet hoe dat moe.
Antoni
3 jaar geleden
Heel eenvoudig: Met de muis klikken op het duimpje omhoog onder het antwoord.